Opiskelu on ollut enemmän tai vähemmän rankkaa. Fuksitapahtumat ja niistä toipuminen keskellä viikkoa on ollut aika rankkaa.
Onneksi on viikonloppu ja aikaa vaan olla. Ei tarvitse juosta pää kolmantena jalkana ympäri kaupungin baareja. Ei tarvitse olla koko ajan liikkeessä. Vihdoinkin on aikaa rentoutua.
Satuin löytämään youtubesta hienon videon. Seuraan tätä käyttäjää, joten tiedän vähän taustaa tästä videosta. Texasista kotoisin oleva Kevin on muuttanut asumaan yksin Los Angelesiin ja voin jotenkin samaistua tähän, kun itsekin olen nyt muuttanut "kauas kotoa".
Itseäni ei haitannut tuo mainostus tossa videon lopuksi, mutta ihan tiedoksi, että sieltä sellainenkin on tulossa. En todellakaan mainosta tässä tuota nimeltä mainitsematonta yritystä, jonka suomalaisuuden suhteen olin luovuttanut jo kolme vuotta sitten. Ei siitä sen enempää. Enjoy!:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti